مجله زیبایی،پوست،مو،لاغری

مقالات مرتبط در زمینه زیبایی ،پوست،مو و لاغری

مجله زیبایی،پوست،مو،لاغری

مقالات مرتبط در زمینه زیبایی ،پوست،مو و لاغری

انواع جراحی زیبایی لاغری

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۱۱ ق.ظ

متخصصان پزشکی معتقدند که در یک دنیای کامل ، ما به جای متوسل شدن به عمل جراحی پلاستیک ، به یک وزن سالم از طریق ورزش و رژیم غذایی دست خواهیم یافت . با این حال ، واقعیت این است که برخی از ما ، به دلایلی از نگرانی‌های بهداشتی ناشی از چاقی یا دلایل زیبایی ناشی از دستاوردهای وزنی ، نیاز به جراحی پلاستیک برای کاهش وزن هستند .

در اینجا مروری بر رایج‌ترین روش‌های جراحی زیبایی وجود دارد که به شما در کاهش وزن کمک می‌کند . اما قبل از مطالعه ، توجه داشته باشید که همانند هر جراحی ، خطرات ذاتی وجود دارند که از جزئی به زندگی تهدید می‌شوند ، بنابراین با پزشک خود برای اطلاعات بیشتر صحبت کنید . همچنین مهم است در نظر بگیرید که اگر چه جراحی ممکن است به شما کمک کند تا پوند را از دست بدهید اما نیاز به ورزش کردن برای رفاه بهتر را برطرف نمی‌کند .

عمل جراحی bypass چیست : این عملیات بزرگ شامل تغییر روده کوچک شما و ایجاد معده کوچک‌تر با تقسیم آن به دو بخش ، کیسه کوچک‌تری و کیسه بزرگ‌تری است. غذا تنها از کیسه کوچک عبور می‌کند ، به این معنی که شما می‌توانید غذا بخورید و بنابراین هضم آن‌ها بسیار کم است و منجر به کاهش سریع و چشمگیر وزن می‌شود .

پس از جراحی ، شما تنها می‌توانید چند اونس غذا را در یک زمان بخورید و شما باید نیم ساعت قبل از نوشیدن کمی صبر کنید چون معده کوچک شما قادر نخواهد بود هم غذا و هم مایع را نگه دارد .

دستورالعمل معمول برای این جراحی این است که اگر شما یک مشکل سلامتی مرتبط با وزن داشته باشید ( نحوه محاسبه وزن خود را یاد بگیرید ) باید یک شاخص جرم بدن ( BMI ) ۴۰ تا for داشته باشید .

زمان بازیابی : ۳ تا ۵ هفته مزایا و معایب : در طرف منفی عمل جراحی bypass معده نیاز به دوتا پنج روز بستری و بهبود بیشتر دارد . تهوع و استفراغ ، عوارض جانبی مشترکی هستند . شما باید تغییراتی در سبک زندگی از جمله تغذیه سالم داشته باشید و به طور منظم از مکمل‌ها استفاده کنید ، چون فقر آهن و ویتامین ب ۱۲ اثرات جانبی مشترکی دارند . از طرف دیگر ، به احتمال زیاد وزن خود را خیلی سریع‌تر از تغییر رژیم غذایی خود و به تنهایی ( و سریع‌تر از طریق جراحی Lap - بند ) از دست خواهید داد ، که ممکن است در صورت ابتلا به چاقی ، زندگی شما را نجات دهد .

جراحی چسب پوستی به این شکل عمل می‌کند : مانند عمل جراحی bypass ، این روش باعث می‌شود که معده شما کوچک‌تر شود. در طی جراحی laparoscopic ، یک گروه بادکنکی در اطراف شکم قرار داده می‌شود و کیسه کوچک‌تری برای غذا ایجاد می‌کند تا از آن عبور کند . مبلغی که شما می‌توانید بخورید و هضم کنید به طور گسترده کاهش می‌یابد در نتیجه جذب کالری را کاهش می‌دهد . جراحی Lap - بند از عمل جراحی bypass در آن متفاوت است که نیازی به برش یا stapling ندارد، و گروه قابل تنظیم است .

اطلاعات بیشتر در وبسایت زیباچه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۲
مجله زیبایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی