مجله زیبایی،پوست،مو،لاغری

مقالات مرتبط در زمینه زیبایی ،پوست،مو و لاغری

مجله زیبایی،پوست،مو،لاغری

مقالات مرتبط در زمینه زیبایی ،پوست،مو و لاغری

تزریق بوتاکس

دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۵۴ ب.ظ

تزریق بوتاکس


چه چیزی در طی روش تزریق بوتاکس ( Botox ) وجود دارد ?
بیمار در یک موقعیت نسبتا ً بالا در میز امتحان قرار داده می‌شود و مناطقی که قرار است تزریق‌شده با یک تمیز کننده nonalcohol مانند Hibiclens یا Betadine پاک‌سازی می‌شوند . برخی پزشکان در این زمان از یک بی‌حسی موضعی مانند کرم EMLA یا برخی دیگر استفاده می‌کنند . سپس بوتاکس ، به مناطق مورد نظر تزریق می‌شود . الگوهای تزریق نمونه شامل حدود چهار یا پنج ناحیه در هر طرف پیشانی و دو یا سه ناحیه در هر دو ناحیه چشم است . پزشکان ماهر بسته به نوع چین و چروک‌ها و تاثیر مورد نظر برای بیمار ، می‌توانند توسط پزشکان ماهر تزریق شوند . برای اعمال فشار در صورتی که به نظر می‌رسد که پس از تزریق خونریزی وجود دارد ، اعمال فشار بسیار رایج است . با اینکه یخ گاهی به دلایل راحتی از قبل استفاده می‌شود ، فشار مستقیم بسیار موثرتر از یخ برای کنترل خونریزی و کبودی است . بعد از روش تزریق بوتاکس ، چه اتفاقی می‌افتد ؟
بعد از تزریق ، بیمار معمولا ً دو یا پنج دقیقه روی میز امتحان قرار می‌گیرد تا مطمئن شود که بعد از عمل خوب احساس خوبی دارد و بعد بیمار باید از دراز کشیدن به مدت دوتا چهار ساعت اجتناب کند . اگر کبودی یک نگرانی باشد ، برای بیمار مهم است که از گرفتن آسپرین یا محصولات مرتبط اجتناب کند ، مانند ایبوپروفن ( Advil ، Motrin ) یا naproxen ( Aleve ) ، در صورت امکان بعد از این روش برای نگه داشتن کبودی به حداقل .
بسیاری از پزشکانی وجود دارند که بیماران خود را تشویق می‌کنند تا در طول چند روز آینده چندین بار در این ناحیه کار کنند یا ، متناوبا ، برای استفاده نکردن از ماهیچه‌ها در طول چند روز آینده . بسیاری از افراد حرفه‌ای به بیماران نمی‌گویند که هر کاری را به طور خاص انجام دهند تا از فعالیت شدید برای چند ساعت پس از آن به دلیل افزایش خطر کبودی استفاده کنند .


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی