مجله زیبایی،پوست،مو،لاغری

مقالات مرتبط در زمینه زیبایی ،پوست،مو و لاغری

مجله زیبایی،پوست،مو،لاغری

مقالات مرتبط در زمینه زیبایی ،پوست،مو و لاغری

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

انواع دستگاه کاهش وزن

مرور کلی تعدادی از گزینه‌های موجود در حال حاضر برای درمان چاقی وجود دارد . این موارد شامل رژیم غذایی و سبک زندگی ، مواد مخدر کاهش وزن ، و وسایل و رویه‌هایی است که از عمل جراحی bariatric تا جدیدتر و با حداقل ابزار تهاجمی فاصله دارند .

در تابستان سال ۲۰۱۶ ، اداره غذا و داروی آمریکا ( FDA ) وسیله کاهش وزن به نام AspireAssist را تصویب کرد که توسط aspire Bariatrics به بازار عرضه شد .

AspireAssist چیست ؟

AspireAssist یک وسیله کاهش وزن برای درمان چاقی در بزرگسالان است که حداقل ۲۲ سال سن دارند و شاخص توده بدنی ( BMI ) ۳۵ تا ۵۵ سال دارند . این وسیله برای کاربران امکان می‌دهد تا بخشی از محتویات معده خود را از طریق لوله شکمی ( که به عنوان لوله gastrostomy نامیده می‌شود ) بعد از هر وعده غذایی تخلیه کنند .

دستگاه AspireAssist برای استفاده طولانی‌مدت در بزرگسالان واجد شرایط در نظر گرفته شده‌است که قادر به دستیابی به کاهش وزن مناسب از طریق روش‌های nonsurgical مانند تغییر سبک زندگی و داروهای کاهش وزن نیستند .

این روش همانطور که در بالا اشاره شد، استفاده از لوله‌ای که از طریق یک دهانه در معده قرار گرفته و تخلیه جزئی محتویات معده بعد از غذا را میسر می‌سازد . در یک مطالعه آزمایشی توسط سالیوان و همکارانش ، این نتیجه منجر به کاهش مقدار کالری جذب‌شده حدود ۳۰ درصد شد .

دستگاه AspireAssist حاوی یک لوله gastrostomy است، همانطور که در بالا اشاره شد ، همچنین یک دریچه دهانه ، یک وسیله خارجی حاوی یک اتصال‌دهنده ، یک مخزن آب ، و یک لوله زه‌کشی با گیره .

حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه پس از یک وعده غذایی ، کاربر دستگاه لاغری AspireAssist لوله gastrostomy را به دستگاه خارجی متصل می‌کند و دریچه خروجی را باز می‌کند ، در نتیجه اجازه می‌دهد تا محتویات معده به وسیله نیروی جاذبه وارد توالت شود .

مهم است که توجه داشته باشید که غذا باید به طور کامل در طول غذا قبل از غذا به طور کامل جویده شود تا از طریق لوله زه‌کشی مناسب شود که فقط ۶ میلیمتر قطر دارد .

زمانی که زه‌کشی متوقف می‌شود ، کاربر AspireAssist قرار است لوله و معده را با آب تمیز ، آب آشامیدنی از مخزن آب که همراه با دستگاه است ، تخلیه کند .

کل فرآیند حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه برآورد می‌شود .

اگر شما یک کاربر این دستگاه هستید , به خاطر داشته باشید که باید قرار ملاقات منظم با پزشک خود داشته باشید , زیرا اتصال‌دهنده باید بعد از ۱۱۵ سیکل ( تقریبا ۵ تا ۶ هفته ) جایگزین شود .

همچنین در این موارد پی‌گیری نیز ضروری است تا تایید شود که دستگاه AspireAssist درست کار می‌کند . طول لوله نیز ممکن است نیاز باشد که با کاهش وزن تنظیم شود . پزشک شما همچنین به تامین رژیم غذایی و مشاوره سبک زندگی در هر یک از این دیدارها ادامه خواهد داد .

زیباچه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۸ ، ۰۹:۵۶
مجله زیبایی

لاغری موضعی بازو

چرا برخی ممکن است بخواهند چربی را در نواحی مشخص کاهش دهند , دلایل بی‌شماری وجود دارد که چرا مردم می‌خواهند وزن خود را از دست بدهند , از جمله بهبود بهداشت و کاهش خطر بیماری‌های مزمن مانند بیماری قلبی و دیابت ( منبع مورد اطمینان , منبع مورد اعتماد ) .
برخی افراد به تناسب وزن اضافی خود را حمل می‌کنند , در حالی که برخی دیگر وزن خود را در نواحی خاص مانند باسن , ران یا شکم نگه می‌دارند .
جنسیت , سن , ژنتیک و سبک زندگی همگی در افزایش وزن و تجمع مناطق لجباز چربی بدن نقش دارند .
به عنوان مثال , زنان درصد بالاتری از چربی بدن را نسبت به مردان دارند و تمایل به نگهداری چربی اضافی در ران و باسن به ویژه در طی سال‌های فرزند آوری دارند .
با این حال , در دوران یائسگی و یائسگی , تغییرات هورمونی می‌تواند باعث کاهش وزن به ناحیه شکم شود .
از طرف دیگر , مردان به احتمال زیاد در سراسر زندگی خود , پوند را در طول عمر خود قرار می‌دهند .
افزایش وزن می‌تواند بسیار خسته‌کننده باشد و باعث می‌شود افراد زیادی به دنبال جایگزین‌های آسان ‌تری نسبت به رژیم غذایی یا افزایش سطح فعالیت خود باشند .
کاهش نقطه به عنوان راهی برای کاهش سریع چربی در مناطق مشکل‌ساز ترویج می‌شود .
این روش بر این باور است که کار کردن عضلات در نواحی مشکل بهترین روش برای سوزاندن چربی در آن نقطه خاص است .
با این حال , کاهش چربی به این روش کار نمی‌کند و شواهد علمی کمی برای این ادعا وجود دارد
خط پایین : افراد زیادی می‌خواهند راه سریع و آسانی برای از دست دادن چربی ، به ویژه در نواحی پر دردسر مانند باسن ، شکم ، بازوها و ران را از دست بدهند .
نشان داده شده‌است که لاغری بازو در بسیاری از مطالعات بی‌اثر بوده‌است . خوشبختانه ، روش‌های اثبات‌شده دیگری برای از دست دادن چربی بدن و دور کردن آن وجود دارد .
در حالی که آموزش مقاومت می‌تواند در یک منطقه مورد هدف استحکام داشته باشد و ماهیچه صدا را تقویت کند ، رژیم غذایی سالم و فعالیت‌های آتشین کالری برای سوزاندن چربی و به دست آوردن یک ظاهر مشخص ضروری است .
در نهایت ، تمرکز بر روی کار کردن به سمت سالم‌تر بودن ، ممکن است بیشتر از تلاش برای از دست دادن چربی در یک منطقه خاص مفید باشد .
با کار سخت و فداکاری در هر دو سالن ورزش و آشپزخانه می‌توانید به اهداف کاهش وزن خود برسید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۸ ، ۰۸:۵۵
مجله زیبایی

چگونه سریع و ایمن وزن کم کنیم

برای وزن کاهش وزن در این برنامه باید ورزش کنید . اما توصیه می‌شود .

بهترین گزینه این است که هفته‌ای ۳ تا ۴ بار به باشگاه بروید . آن‌ها را گرم کنید و کمی وزن‌ها را بلند کنید .
اگر شما تازه‌کار هستید ، از یک مربی برای نصیحت سوال کنید .
با بلند کردن وزنه ، شما بسیاری از کالری را خواهید سوزاند و از کند شدن شما جلوگیری خواهد کرد ، که یک اثر جانبی معمولی از کاهش وزن است
مطالعات بر روی رژیم‌های کم کربوهیدرات ، نشان می‌دهد که حتی می‌توانید کمی از ماهیچه را به دست آورید در حالی که مقدار قابل‌توجهی چربی بدن را از دست می‌دهید

اگر وزنه بلند کردن یک گزینه برای شما نیست ، سپس ورزش کاردیو مانند پیاده‌روی کردن، دویدن ، دویدن ، دوچرخه‌سواری یا شنا کافی خواهد بود.

اختیاری - یک برنامه " carb Refeed " را در هر هفته انجام دهید . شما می‌توانید یک روز در هر هفته در جایی که کربوهیدرات بیشتری مصرف می‌کنید ، یک روز مرخصی بگیرید . بسیاری از مردم شنبه را ترجیح می‌دهند .مهم است که به منابع سالم کربوهیدرات مثل جو ، برنج ، quinoa ، سیب‌زمینی ، سیب‌زمینی شیرین ، میوه و غیره اشاره کنیم .

اما فقط این یکی از روزها رژیم کربو هیدرات بالا است - اگر این کار را بیشتر از یک‌بار در هفته انجام دهید ، موفقیت چندانی در این برنامه نخواهید دید اگر یک وعده غذایی بخورید و چیزی ناسالم بخورید ، آن را در این روز انجام دهید .آگاه باشید که وعده‌های غذایی تقلب و کربوهیدرات لازم نیست ، اما می‌توانند برخی هورمون‌های دارای سوخت مانند leptin و تیروئید را افزایش دهندشما در طول روز your مقداری وزن به دست خواهید آورد ، اما بیشتر این مقدار آب خواهد بود و شما دوباره آن را در روزه‌ای ۱ تا ۲ روز بعد از دست خواهید داد .

مجله زیباچه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۹۸ ، ۱۶:۰۲
مجله زیبایی