مجله زیبایی،پوست،مو،لاغری

مقالات مرتبط در زمینه زیبایی ،پوست،مو و لاغری

مجله زیبایی،پوست،مو،لاغری

مقالات مرتبط در زمینه زیبایی ،پوست،مو و لاغری

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

تزریق بوتاکس


چه چیزی در طی روش تزریق بوتاکس ( Botox ) وجود دارد ?
بیمار در یک موقعیت نسبتا ً بالا در میز امتحان قرار داده می‌شود و مناطقی که قرار است تزریق‌شده با یک تمیز کننده nonalcohol مانند Hibiclens یا Betadine پاک‌سازی می‌شوند . برخی پزشکان در این زمان از یک بی‌حسی موضعی مانند کرم EMLA یا برخی دیگر استفاده می‌کنند . سپس بوتاکس ، به مناطق مورد نظر تزریق می‌شود . الگوهای تزریق نمونه شامل حدود چهار یا پنج ناحیه در هر طرف پیشانی و دو یا سه ناحیه در هر دو ناحیه چشم است . پزشکان ماهر بسته به نوع چین و چروک‌ها و تاثیر مورد نظر برای بیمار ، می‌توانند توسط پزشکان ماهر تزریق شوند . برای اعمال فشار در صورتی که به نظر می‌رسد که پس از تزریق خونریزی وجود دارد ، اعمال فشار بسیار رایج است . با اینکه یخ گاهی به دلایل راحتی از قبل استفاده می‌شود ، فشار مستقیم بسیار موثرتر از یخ برای کنترل خونریزی و کبودی است . بعد از روش تزریق بوتاکس ، چه اتفاقی می‌افتد ؟
بعد از تزریق ، بیمار معمولا ً دو یا پنج دقیقه روی میز امتحان قرار می‌گیرد تا مطمئن شود که بعد از عمل خوب احساس خوبی دارد و بعد بیمار باید از دراز کشیدن به مدت دوتا چهار ساعت اجتناب کند . اگر کبودی یک نگرانی باشد ، برای بیمار مهم است که از گرفتن آسپرین یا محصولات مرتبط اجتناب کند ، مانند ایبوپروفن ( Advil ، Motrin ) یا naproxen ( Aleve ) ، در صورت امکان بعد از این روش برای نگه داشتن کبودی به حداقل .
بسیاری از پزشکانی وجود دارند که بیماران خود را تشویق می‌کنند تا در طول چند روز آینده چندین بار در این ناحیه کار کنند یا ، متناوبا ، برای استفاده نکردن از ماهیچه‌ها در طول چند روز آینده . بسیاری از افراد حرفه‌ای به بیماران نمی‌گویند که هر کاری را به طور خاص انجام دهند تا از فعالیت شدید برای چند ساعت پس از آن به دلیل افزایش خطر کبودی استفاده کنند .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۵۴
مجله زیبایی

بوتاکس چیست؟ 

این کار چگونه انجام می‌شود ؟

هر وقت شما اخم ، خنده یا لوچ می‌کنید، ماهیچه‌های صورت خاص منقبض می‌شوند ، خطوط روی صورت ایجاد می‌شوند . بوتاکس ، به طور موقت این فعالیت ماهیچه را با فلج کردن این ماهیچه‌های صورت کاهش می‌دهد که به تمیز کردن پاها ، خطوط پیشانی و خطوط اخم کمک می‌کند .
چقدر طول می‌کشد تا برای کار آماده شوید ؟ آخرین سفر چقدر طول می‌کشد ؟
بوتاکس ، به عنوان روش زمان ناهار شناخته می‌شود - تزریق واقعی تنها ۱۰ دقیقه طول می‌کشد . گفته می‌شود نتایج به طور کلی برای ۲۴ تا ۴۸ ساعت نمایش داده می‌شوند . در عرض یک هفته ، وجوه به طور قابل‌توجهی آرام‌تر به نظر می‌رسند ، و نتایج مطلوبی پس از یک ماه پیدا می‌شوند . بوتاکس ، تا چهار ماه طول می‌کشد . پیرزنی که چین و چروک دارد و چین و چروک برمی دارد ، بناهای یادبود چیست ؟
همان طور که در بالا اشاره شد ، رایج‌ترین روش‌های تزریق بوتاکس در اطراف چشم‌ها و روی پیشانی قرار دارند . برای تجزیه و تحلیل بصری سایت‌های تزریق ، و برای اطلاعات در مورد تعداد واحدهای مورد نیاز برای هر ناحیه ، راهنمای ما برای تزریق بوتاکس را برای صورت استفاده کنید .
می تونم TREAT migraines کنم ؟
بوتاکس , ممکن است به عنوان معجزه ( eraser ) شناخته شود , اما از سال 2010 , it's یک درمان تایید شده FDA برای افرادی است که از میگرن مزمن رنج می‌برند . برای اطلاعات بیشتر , مقاله ما را در مورد این که چگونه بوتاکس می‌تواند به سردرد کمک کند , بخوانید .
می تونم TREAT sweating کنم ؟
بوتاکس ( FDA ) برای درمان عرق کردن بیش از حد مجاز است . وقتی که در the , کف دست و یا پا تزریق می‌شود , ماده به غیر فعال کردن غدد تعریق به همان صورتی که انقباض ماهیچه‌ها را مختل می‌کند کمک می‌کند . برای اطلاعات بیشتر , راهنمای ما را در مورد بوتاکس و عرق کردن مشاهده کنید .
من برای BOTOX دعا می‌کنم ؟
اکثر بزرگسالان واجد شرایط تزریق بوتاکس ( تولید کننده ) هستند ( doesn't doesn't آن را برای هر کسی که کم‌تر از ۱۸ سال دارد توصیه می‌کنند ) . تزریق بوتاکس ( you , product و غیره ) دچار عفونت دستگاه ادراری می‌شود ( uti , Xeomin و غیره ) دارای عفونت دستگاه ادراری ( any , Xeomin و غیره ) هستند . مشخص نیست که آیا بوتاکس , می‌تواند به کودک متولد نشده آسیب برساند یا به شیر مادر منتقل شود .
اگر شرایط دیگری دارید بهتر است قبل از تزریق بوتاکس با پزشک خود مشورت کنید .
کد VS - BOTOX : تفاوت بین شما چیست ؟
از آنجا که بوتاکس ، اولین حضور خود را در دنیای پزشکی - پزشکی انجام داد ، درمان‌های مشابه نیز در دسترس قرار گرفته‌اند . اینها شامل Dysport ، دیگر toxin type A ، و همچنین fillers پوستی ( که از hyaluronic اسید به پوست چاق استفاده می‌کنند ) مثل Juvederm ، Restylane و Perlane هستند . تصمیم برای انتخاب بین بوتاکس و Dysport تا حد زیادی به نتایجی که امیدوارید به دست آورید ، بستگی دارد .

مجله زیباچه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۳۰
مجله زیبایی